Zpět do obchodu

Registrace

Jak u nás probíhá celý nákupní proces (zákaznická zkušenost)

V pátek dopoledne nám volá zájemce, že již nějaký čas přemýšlí o novém zahradním domku a jestli by se u nás mohl stavit, že bychom vše probrali osobně. S kolegyní si tak hned domlouvá schůzku na sobotu v 10 hodin, u nás v Přezleticích na výstavní zahradě.

Po vystoupení z auta se rozesmátý pán hned ptá: "Kolik těch Biohort domečku jste tady již prodali?"  jelikož při příjezdu si v sousedství nemohl nevšimnout několika domků Highline, Avantgarde i nejmodernějšího modelu Neo. 

Schůzka tak začíná zvesela, kolegyně představí naší společnost a hned jde zákazníkovi předvést vystavený model Highline H3, o který má pán vzhledem k jeho designu, ceně a vnějším obvodovým rozměrům 275 x 235 cm největší zájem. Zákazník ještě zmiňuje, že potřebuje domek především na dětská kola a sekačku, která mu do teď překáží v garáži. Diskutuje se o stavební připravenosti, kterou mu doporučujeme vytvořit ze širokých silničních obrubníků do kterých následně domek ukotví. Jako pochozí plochu doporučujeme do domku betonové dlaždice, které vyskládá na zhutněný štěrk. Probírá se i odtok dešťové vody ze střechy, kterou je možné svést do sudu či zakoupit Biohort okapové svody. 

Zákazník je nadšený především kvalitním zpracováním celého domku a tvrdí, že ještě tento víkend proberou s manželkou jaké vyberou do domku doplňky a hned přes e-shop objednají.

Kolegyně zmiňuje, že po přijaté platbě vše vyjedná a zákazníka pak bude cca za 14 dní kontaktovat přepravní společnost Dachser, s kterou si již sám domluví přesný termín dodání.

Pán přemýšlí jestli bychom mu případně nezařídili i zmiňovanou stavební přípravu a montáž domku. Kolegyně souhlasí a domlouvá se na zaslání cenové nabídky. 

Další milá schůzka je za námi a my věříme, že budeme mít dalšího spokojeného zákazníka, který bude dále doporučovat produkty Biohort.

Zpět do obchodu