Reklamace
Reklamační řád
Připravte si doklady o koupi v našem e-shopu: fakturu a záruční list k výrobku (pokud byl k výrobku přiložen).
Reklamační formulář v PDF (k tisku) ke stažení ZDE
Reklamační formulář odešlete na info@domek-zahradni.cz dále vás budeme kontaktovat a domluvíme další postup.
Informaci o přijetí výrobku do reklamačního řízení obdržíte e-mailem společně s číslem reklamace, které Vám bude přiděleno.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním.
V případě dotazů na reklamaci volejte 720 630 659, pište na info@domek-zahradni.cz